lissa-usa.reismee.nl

laatste weekje nederland

Lieve allemaal,

Mijn laatste weekje Nederland is dan eindelijk aangebroken! Nog maar 8 nachtjes slapen. Het komt zo dichtbij nu. Ik ben al aan het aftellen!

Mijn vluchtdetails weet ik al een tijdje. Op maandag 3 augustus vlieg ik om 7.15 richting London om vervolgens door te vliegen naar New York waar ik om 1.15pm Amerikaanse tijd (19.15 Nederlandse tijd) zal aankomen. Ik heb dan dus nog een hele dag maar zal dan wel steen kapot zijn!

Ik vlieg samen met 3 andere meiden waar ik al een tijdje contact mee heb. We hebben afgelopen week samen onze stoelen al gereserveerd. It's getting really serious!!

Verder heb ik sinds kort ook contact met een paar andere meiden die ookbinnenkort vertrekken of nog opzoek zijn naar een gezin. Het is zo fijn om hier met elkaar over te praten en tips en tricks uit te wisselen. Maar vooral het lezen van elkaars ervaringen vind ik zo gaaf! En ik heb contact met een jongen uit Brazilie die ook aan de slag gaat als au pair en vlak bij mij in de buurt komt wonen.

Het word zo spannender steeds maar het is nog steeds zo onwerkelijk. Vorige week heb ik al een beetje handbagage ingepakt en toen kwam pas echt het besef dat het echt bijna zo ver is.

Gisteren heb ik met een aantal vriendinnen gezellig wat gedronken en afscheid genomen. Oke, dit was dus echt het moment dat het pas door drong dat ik straks 13 maanden van huis ben!

Aankomende week ga ik nog wat leuke dingen doen met familie. Zo mag ik nog een keer oppassen op de twee leukste kindjes in de familie, ga ik nog een dagje naar de dierentuin met het kleine aapje, genaamd mijn neefje en ga ik nog een aantal keer uit eten. En tussen alles door moet ik nog tijd zien te vinden om mijn koffer in te pakken ;)
Gelukkig is verder alles geregeld en hoef ik nergens meer naar om te kijken en kan ik zonder stress vertrekken!

Ík heb ook nog een paar keer geskyped en gemaildmet mijn hostfamily. Vorige week zondag had ik zo'n leuk gesprek met mijn host child M. Echt een schatje!
Eigenlijk had hij niks meer te vertellen dus zeimijnhostmom dat hij maar moest gaan ophangen. Zijn reactie hierop was: NO! I like her!
Super cute toch?!
Later op dedag kreeg ik een mail met daarin dat M. niet meer wou wachten en dat hij wou dat ik nu meteen kwam.
We zijn al echte vriendjes!

Ik weet niet of er nog een blog komt vlak voor vertrek, anders zal mijn volgende blog vanuit Amerika zijn!

Liefs, Lissa

'life begins at the end of your comfort zone'



Reacties

Reacties

Ulrike

Super leuk Lissa! We appen nog xx

Margon

Hele, heel, heel veel genieten daar!!
We gaan je volgen hoor!!XxX

monique

Haaa heel leuk Lissa!
Ik vond het gezellig gisteren!
Heel veel plezier en succes! En we zien elkaar natuurlijk!

Miranda

Spannend!! Geniet dr van! En over een poosje gaan we gewoon een roadtrip maken!!

Carine

Super meis, nu word het echt spannend, succes

Yvonne Hoogeweegen

Leuk stukje!! Kijk al uit naar de volgende blog.
Heb een geweldige tijd,xx

oma

Hoe is het het is hier nu bloedheet heb je al mooie dingen gezien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active