lissa-usa.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi!

Tof dat je mij volgt via mijn blog!

Via deze weg wilik jullie op de hoogte houden met verhalen en foto's van mijn reis.

Na de vele voorbereidingen en de inschrijving ben ik uitgenodigd voor het interview. Na het interview en de onwijs leuke middag bij de voorbereidingsworkshop, heb ik te horen gekregen dat ik benGEACCEPTEERD voor het au pair programma in Amerika! Iets wat ik al zo lang en zo graag wil, word nu werkelijkheid! Het is nu wachten tot ik word gematcht met een familie. En wachten duurt lang, vooral als je er nu al zo naar uit kijkt!
Zodra ik hier meer over te horen krijg, zal ik een nieuwe blog plaatsen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust een berichtje achter. Ik vind het heel leuk om reacties terug te krijgen!

Leuk dat je met me meereist!